tiistai 14. elokuuta 2012

The first day of High school!

Elikkäs koulu alkoi täälläki vihdoin. Mulla on aika helppo lukujärjestys sillä tänään mulla oli eka tunti jotain tanssihommaa, mutta vaihdoin sen ja oon tästä lähin joku kanslian apulainen tuon tunnin sijasta. Mut houkuteltii ruuan avulla tuonne enkä kyllä muutenkaan tykänny siitä tanssista.. :D
Toka tunti mulla oli adventure experiences, siellä koulun pihalla on semmonen tavallaa adventure park missä on kaikkia köysihommia ja ollaan korkealla kokoaja. Kai tiiätte semmosen missä roikutaa valjaitten varassa ja liu'utaan pitkää narua pitkin toiseen päähän? Kaikkia tuon tapasia siellä oli aika paljon. Kolmas tunti mulla olikin sitten hyppäri, ja siinä samassa kaks luonastaukoa ja vika tunti oli matikkaa. Tuo matikka oli hullun vaikeeta varsinki kaikki sanalliset tehtävät, koska niistä ei tajua sitä ite kysymystä nii aika hankala alkaa laskemaan mitään. :D Ja kaikenlisäksi sain 9 monistetta kotiläksyä ja mulla on 2 päivää aikaa tehä ne kaikki. Tosi reilua ko tää monistepinkka oli näitten kesätehtävä jonka ne sai viime keväänä et tekee sen kesän aikana, joten kaikki muut on tehnyt sen jo paitsi minä ja siksi mulla on noin vähän aikaa.

Tuolla koulussa on hauska kulkea koska niin moni asia on samaa mitä kaikissa jenkkileffoissakin. Kaikki ne lokerot, keltaset koulubussit, pelipaidat ja urheilijat ja ruokala ja ne ihmiset. Tosin ite saanu kirota nuo lokerot jo alimpaan helvettiin sillä se koodihomma on ihan hanurista ja oon joutunu jo vaihtaan lokeroa 3 kertaa. Huomenna pitää mennä taas vaihtamaan koska ne vaan ei aukea jostain syystä :D Muutenkin hävettää rampata siellä toimistossa saman vanhan naisen luona ja sanoa mikä nyt on ongelmana. Onneksi se vaan nauraa ja tänään se repes ihan kunnolla koska en osannu sanoa sitä ongelmaa englanniksi joten päädyin imitoimaan äänitehosteilla varustettuna tän tilanteen ja loppujen lopuksi mulla olikin vähän toivottua enemmän yleisöä mitä kuvittelin..:D Ne pitää mua varmaan ihan retardina mut onneksi niillä on hyvä huumorintaju.



Kyllä, eksyin liian monta kertaa. Tää on vaan etelärakennuksen kartta, siellä on vielä isompi pohjoisrakennus 

Mulla on nuo kaikki aineet maanantaina, tiistaina ja torstaina pinkillä merkityt ja keskiviikkona ja perjantaina keltasella merkityt

Mut niin ennen koulun alkua ollaan 3 päivää vaan shoppailtu, oltu altaalla (täällä on koko naapuruston yhteinen iso uima-allas), käytiin triathlon kerhon allasjuhlissa ja käytiin semmosessa redneckien tapahtumassa. Se oli semmonen maatila/rodeo tapahtuma ilmeisesti texasista lähtösin. Siellä oli pikkulasten oma rodeokilpaillu missä ne yritti ratsastaa lampailla mahollisimman pitkään. :D Sit siellä oli kaikenmaailman cowboy juttuja, huutokauppa, lammasnäyttely(?) mikä oli aika naurettava sillä ne keri niiltä kaikki villat ja sen jälkee pisti niille kaikkea kimalletta ja joillaki jotain ihme asuja. Sit siellä oli huvipuistolaitteita ja illan mittaan se paikka oli täynnä high school ihmisiä mikä oli ihan kiva niin näki minkälaista porukkaa siellä on.





Mun uus paraskaveri

Vielä kuva mun ikkunasta!



1 kommentti: