keskiviikko 22. elokuuta 2012

Nyt on täällä melkeen 3 viikkoa oltu ja tuntuu ihanko ois ollu jo pari kuukautta. Päivät menee nopeasti ja arkipäivinä ei paljoa jaksa tehdä mitään sillä joka aamu pitää herätä 5:40 koska koulubussi tulee hakemaan jo 7:10, joten kun koulusta pääsee kotiin niin sitä on jo niin väsynyt ettei edes tee mieli tehä mitään. Ja oon pikkuhiljaa alkanu oppimaa liikkumaan tuolla koulussa ja tänään sain vihdoin ja viimein mun lokeronki auki! Ne on aika vanhoja niin sen takia ne on jumissa ja näin joten asiaa tais auttaa se kun joku poika kävi potkasemassa sitä niin johan on auennu sen jälkee oikee helposti! :D Oon oikeen ilonen et sai tuon vihdoin pois alta, sillä ei tehny mieli mennä kuudetta kertaa sinne toimistoon sen saman naisen luo yrittään selittää mikä nyt on ongelmana...

Niin ja tuosta koulusta sen verran että meillä on aina 90min oppitunnit (4 ainetta) paitsi maanantaina 45min (8 ainetta). Ne on todella uuvuttavia sillon, kun on matikkaa tai historiaa mutta muuten tykkään todella paljon. Ja oon todella ilonen että vaihoin sen tanssihomman pois, sillä tämä "aid-office"-tunti jossa oon sen kanslian apulainen on semirentoa. :D Siellä kahvia ja baageleita parin muun kans jotka vaan hyppii seinillä ja auttaa mua vaikka niillä on oikeasti hyppytunti sillon, joten vaikka oon apulainen nii mulla on apulaisia joten suurinpiirtein ne tekee kaiken mun puolesta. Ei siellä muutenkaan oo hirveästi tekemistä paitsi olla lähettinä ja viiä lappuja luokasta toiseen, pitää vaan tunkee kesken tunnin kaikkiin luokkiin ja samalla tuntea kuinka kaikki tuijottaa, mutta enpä oo sitäkään hirveesti joutunu tekemään sillä ne mun apulaiset hoitaa homman vallan mainiosti. :-)
Välillä on myös tosi vaikeeta ymmärtää mistä puhutaan ko ne opettajat puhuu niin nopeasti. Muutenkin historian tunneilla sitä vaan pilkkii takarivissä ja sillä opettajalla on tapana yhtäkkiä kysyä multa jotain ihme kysymyksiä niin siinä sitä sitte yrittää ymmärtää mistä nyt puhutaa ja sönköttää jotain vastaukseksi. Tänään sitten jäädyin aika pahasti sillä se kysy et mitä tiedän USA:n politiikasta, hyväkö ois eka ees suomen politiikka hallussa nii siinä sitä sitten taas yrittää jotain sopertaa samalla ko ei ymmärrä puoliakaa kysymyksistä mitä se laukoo siinä samalla. :D

Oon huomannu et amerikkalaiset rakastaa rasvaa enemmän mitä ees aattelin? Nää tunkee voita ja maapähkinävoita joka paikkaan ja välillä se menee jo oksettavaksi. Aatelkaa kuinka ihana rasvaa tihkuva muffinssi nii se ei riitä vaan se pitää vielä voidella oikealla voilla? Vihanneksiinki pitää pistää vähintään suolaa ja välillä taas voita että menee alas. Vohvelit pitää hukuttaa voihin ja siirappiin. Kouluruoka on pizzaa ja jotain epämääräisiä kanapalloja ja ranskiksia. Jotenki tuntuu et jos sieltä haluaa löytää edes vähän terveellistä ruokaa nii se vähäinen on Subway. Otan yleensä omat eväät kouluun niin en oo kuin kerran käyny ostamassa tuota kouluruokaa joka ei ollu mitenkää erityisen hyvää. :D Ja tänään sain kyllä maistaa hirveimmän makuelämyksen tähän mennessä, sellerin pätkä joka on voideltu maapähkinävoilla? Ilme oli varmaan näkemisen arvonen enkä ymmärrä miten tää perhe rakastaa tota yhdistelmää..
Siinä paha missä mainitaan
















Taloa vähän sisäpuolelta! Tää on 3-kerroksinen

SHOPPAILUAA täällä saa kyllä nopeasti rahat kulumaan! Täällä on ihan liikaa paikkoja missä shoppailla! :D

6 kommenttia:

  1. mäki oon jenkeissä vaihdossa ja toi ruoan rasvasuus on niiiiin totta! salaattii ei voi syödä ilman kunnon kastikekerrosta, kaikkee pitää dipata ja maapähkinövoita täytyy laittaa kaikkialle:-D ja nää oli järkyttyneitä kun juon normaalii maitoo enkä mitää mansikka- tai suklaamaitoo:-D hahhhah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jep! täälläki nää ihmetteli kui tykkään juua rasvatonta maitoa ko niitte mielestä se maistuu vedeltä, ja hyi että se maito mitä ne juo nii maistuu joltai kermalta..:D

      Poista
  2. Hahah okei en taida kysyä, mua aletaan muuten vihaamaan :D

    VastaaPoista
  3. yökkk muaki ällöttää toi rasvan määrä :D varsinki toi maapähkinä voi!!
    mut hei älä huoli, mun pitää herätä joka aamu 5.30 koska koulu alkaa 07.00 aamulla...

    VastaaPoista
  4. kaispeeee woho ihana talo !! ja nuo vaatteet eeiii oon kateellinen-- taidan tulla sun tykö shoppailemaan ku tuut takasin kotiin :) <3 t. mä eli emu

    VastaaPoista
  5. voi kajsa!!! mulla on sinua niin ikävä byää:( ja apua kuolen kateuteen ku kattelin nuo kuvat läpi... pusuja ja haleja t. lilli

    VastaaPoista