tiistai 7. elokuuta 2012

First days

Hirveesti ei oo vielä kerenny tapahtua näinä ekoina päivinä sillä oon ollu kipeenä. Tää flunssa minkä sain lentomatkalla muuttu paljon pahemmaksi joten sitä on tullu paljon nukuttua, mutta ollaan käyty katteleen vähän millanen tää Castle Rockin keskusta on. Se ei oo hirveän iso, varmaan suunnilleen samankokonen mitä Rovaniemen keskusta on, mutta tästä on vaan puolen tunnin matka Denveriin joten sieltä löytää kyllä kaiken mitä ikinä haluaa. 

Tänään sitten käytiin ilmottautumassa high schooliin ja siinä samalla valittiin oppiaineet koko vuodeksi. Täällä on niin erilainen tää koulusydeemi ja oppiaineeksi voi valita melkeempä mitä vaan, joten ite valitsin videokuvausta, tanssia, astronomiaa, joku adventure homma(ei mitään hajua mikä tää on:D), espanjaa, köksää, team sports(kaikkia joukkuelajeja niinku nimikin jo kertoo) ja lisäksi oli pakko ottaa matikkaa, englantia(opetellaan kirjottamaan artikkeleita lehtiin yms.) ja historiaa. En muista enää valittinko jotain muitakin aineita ja et mitkä noista on nyt syksyllä ja mitkä keväällä mutta eiköhän se ensi viikolla selviä kun koulu alkaa. Ja ainiin, tuun olemaan erittäin hukassa ekat päivät sillä se koulu on ihan jäätävän kokonen. Siellä on about 2000 oppilasta ja monta rakennusta, mulle kyllä annettiin kartta mutta se on niin epäselvä ja suttunen että siitä ei oo hirveästi hyötyä.. :D


Mun hostfamily! 

Mun huone, huomatkaa tuo kuva seinällä! Nää oli löytäny sen mun facebookista ja tulostanu sen:D


Caley joka varastaa kaikkien sukat

Takapihalta:)


Mun tuleva koulu!

Tän koulun maskotti on husky ja tää kuva on liikuntasalista. Pelottavaa

Joku dataushuone, ylläri et pelkkää Applea?

Jee meillä on subiki koulussa!




6 kommenttia:

  1. Voisit ulkonäön perusteella kuulua tohon perheeseen niinku biologisesti! :D Mut ihanalta näyttää kaikki, ja vähä chill kaikki subit ja applen koneet ! Kelpais tänne Suomeenkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah en oo ajatellu tota:DD mut nii kyl suomen koulutki kaipais tollasta!

      Poista
  2. HUHHHHHhhuh minkä näköstä... eikä muisu tuli ikävä<3 ihana takapiha ja kaikkee. toivottavasti selviit hengissä koulus!:D

    VastaaPoista
  3. Ihanalta näyttää, ja tuo kuva on kirsikkana kakun päällä! En voi lukea tätä koska mulla tulee niin kova ikävä sinua! <3 Pidä hauskaa ja kirjottele usein :) yhyy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. didii mie piän ja yritän kirjottaa minkä kerkeän..:D oon nyt kiireinen nainen!

      Poista